onsdag den 1. september 2010

Udgangen naermer sig

Titlen på denne blog-indlæg lyder dystert ikke det? Jeg vil være at lade denne blog snart, så det er derfor i slutningen nærmer sig. I mit forsøg på at ændre et par ting, karriere klog, jeg er skifte fra at bruge Blogger til WordPress til en ny blog. Flytningen er stadig i gang, men jeg håber for en end-of-året afsluttet. Jeg lærer nye ting, og aflære gamle ting, for det meste via min egen fejl og opdagelser.

Indsættelse af et billede i en WordPress blog-indlæg for nylig blev forsøgt, med held, men med nogle mindre vanskeligheder. De giver dig et par flere muligheder for at arbejde med i forhold til Blogger. Det er den eneste mindre vanskelighed, jeg havde, hvis du kan kalde det et problem - læring billedet udstationering muligheder. Jeg er nu fortrolige mig med og få hænge af WordPress 'widget indslag, der dybest set det samme som at tilføje en gadget på en Blogger blog.

Jeg vil tilføje en ny \ "Blogroll \" på min WordPress blog også, det er det samme som Blogger's \ "Konfigurér Blog List \" valgmulighed. Så vil alle mine \ "followers \" her tilføjes der.

Og nu du er blevet korrekt opdateret.

Fred.

Og for godhed skyld, skal du passe derude!