onsdag den 25. august 2010

Min aids ...... en komedie


Min bedste ven Justin kører det virkelig cool grøn teater selskab kaldet ved hånden Theatre. Min mand lavet deres hjemmeside, og selskabet blev oprettet af en anden god ven, Daniel Horrigan. Dan er en instruktør, men for nylig iværksat rejsen at skrive en one-man show om livet, kærligheden, pop kultur, køkkenudstyr, og hans erfaring med at finde ud af at han har HIV. Eller er HIV. Han er stadig regne den ud i en overraskende morsom måde i 'Mine aids .... en komedie «.



Det er Dan og jeg efter premieren part, som en del af provenuet fra showet gik til den vigtige velgørenhed, Anti-Vold Project, en organisation, der forsøger at forebygge og hjælpe med hadforbrydelser. Hver af disse vil $ 25 (snavs billigt for NYC teater!) Gå til en vital LGBT velgørenhed. Det står for Lesbian, Gay, biseksuelle og Transgendered for dem af jer, der springes Pride i år:). Så ikke blot er dette en lattervækkende, rørende og utrolig personlig NYC kommer-of-alder-30 spiller, men det er også en rigtig vigtig årsag, der er tæt på mit hjerte. Det er kun ved at spille igennem Marts 1st, så få ordet ud, og gå se en fantastisk spiller, der allerede får alle former for tryk og udmærkelser.



Jeg bogstaveligt talt nødt til at kvæle min højt, ægte kagle, fordi Dan er side-splittingly skævt og vittig. Han er ligesom en homoseksuel Golden Gilmore Girl .... med aids.