tirsdag den 10. august 2010

Flytning Overtraedelser

Min roommate, Katie, og jeg købte vores biler på samme tid. Jeg gik den praktiske rute (Prius), og hun gik det sjove rute (BMW Z4). Sidste weekend tog vi en mini-tur i hendes bil med toppen ned, og jeg var offhandedly sige, at efter mange tanker, ville jeg ikke have fået en Prius, hvis jeg var nødt til at gøre det over. Selv om det er en dejlig bil, jeg synes det er en synd at leve i SoCal og ikke mindst en soltag. Jeg har aldrig forstået, hvor meget jeg brugte mine indtil jeg ikke har en. (Desuden har jeg et vaskeri liste over ting jeg ville ændre ved det. Men det er ikke til at sige, at det ikke er en god pendler bil, som jeg tror er grunden til jeg valgte det.)

Sidste onsdag havde jeg lavet en mere eller mindre officielle beslutning om at skære min Europa tur i halvdelen, så jeg kunne bruge den anden halvdel for at gå til Tanzania i januar eller februar. I forklare mit behov for at klatre Kilimanjaro til min far, pegede jeg på, at \ "man aldrig vide, hvornår noget kunne ske, og jeg vil gerne gøre det mens jeg kan. \"

Så ikke 18 timer senere, ser jeg at køre til arbejde henne ved 623 er på den 101-S og biler foran mig stoppe meget brat. Så jeg stopper meget pludseligt. Ligesom sus af lettelse, at jeg ramte ikke noget bølger over mig, SLAM skrige CRUNCH. Bilen bag mig ikke stoppe, slår mig fuld fart, sende mig flyver ind i bilen foran mig, osv. osv. indtil 5 biler er involveret. Der var airbags og brudte forruder og væsker oversvømme jorden.

Her er min bil nu. Hvis orienteringen af dette billede er forvirrende, så fortvivl ikke, du er ikke den eneste.

Jeg kunne fortælle dig om min fysiske tilstand lige nu, men alt hvad jeg har at sige er: det kunne være så meget værre. Jeg er i live. Jeg vil til sidst helbrede. Shit er opsvulmet, er luftvejene begrænset, kranier er møre og forslået, men jeg ser ALIVE.

PS Ja, bremserne på min Toyota bearbejdet, thankyouverymuch.