mandag den 1. februar 2010

Chuck's Life Mindre alvorlige Champion Challenge

Jeg var inviteret til at indtaste Chupa Chups mode blog udfordring og ophidset sagde ja, da jeg var til at få tilsendt en kasse med Chupa Chups og min helt egen Chuck dukke. Hvem ville ikke sige ja til det?







Du kan indtaste $ 10.000 konkurrence også på http://www.lifelessserious.com.au/

Til mode udfordring jeg havde til at skabe noget relateret til mode ud af den ydmyge, men meget lækker, Chupa Chups. Det var svært at ikke spise alle de lolipops, så snart de kom med posten, mens jeg kom op med min idé for konkurrence, men at tygge på en Chupa Chups faktisk lade mig til min idé.



Jeg indså snart smadret den lolipop stykker ligne smukke krystaller og perler, så jeg besluttede at bedazzle reverserne af mine meget Balmain-esque gamle arbejde blazer (ca. 2006 tilbage, når jeg havde et kontor job) at skabe en banebrydende måde skal have, at også fordobler som ørken.