onsdag den 27. januar 2010

Beautiful Bargello: Fire \ "4-vejs \"

Mange gange er det et spørgsmål om farver, tråd valg, og arrangement, der gør et projekt, der kommer til live som en smuk dekorativ hjem tilbehør!

Liz Morrow's blog, LIZART, er en af de meget meget få Broderi blogs, jeg ser på jævnligt, og her til morgen, som jeg beundrede de smukke farver og virkningen af konturerne på dette nye stykke, jeg indså, at det er en meget enkel mitered Bargello mønster - helt elementære, og en stor én for nogen til at begynde.

Men det arrangement af de fire, der ud over den dejlige valg af overdyed tråde, osv., gør det en, at nogen ville nyde at gøre.

Jeg var overrasket over den enkelhed af designet, som Liz er, efter min mening, den bedste af de Bargello kunstner / designere i disse dage, der overgik Elsa Williams stil mange af os startede med i 70'erne - såvel som Dorothy Kaestner's Fire -Way Bargello, som jeg syntes var meget fascinerende.

Anyway - uanset om du har eller ikke har virket Bargello, skal du gå tage et kig og se på den proces, som hun udbyttet. Hun siger, at hun har andre farvekombinationer fungerede så godt - og jeg håber, det her vil være tilgængelig som et mønster, jeg kan prøve for mig selv!