onsdag den 23. december 2009

Dens regner Blotanical velsignelser!

Hvordan gjorde jeg så heldig?
De nominerede til Blotanical Awards er blevet annonceret, og The Urban Gardener har været nomineret til ikke 1, eller endda 2, men 3 præmier.
Tre!

Der er en for Bedste Urban Gardening Blog.
Andet for bedste Havearbejde for Wildlife Blog.
Og endnu en for bedste asiatiske Blog!

Og hvad gør det virkelig så meget ekstra-særlige er, at folk gør den indstilling er stipendiaten haven-bloggere fra hele verden.
Tak, min blog venner. Jeg er ydmyg ... og lidt nervøs over at opfylde forventningerne. Plus, virkelig, virkelig begejstret, at du overveje The Urban Gardener værdig.

Nu kommer den vente at se, hvem poser prisuddelingen endeligt.
De fleste af mine 'konkurrence' er meget gode venner fra vejen tilbage, da jeg var ny i blogging. Så der er denne følelse af \ "hey, jeg håber din blog vinder \", når jeg læser deres navne ved siden af minen på listen over nominerede.

Nu, undskyld mig lige lidt, mens jeg går og tørre denne super-dækkende glade smil fra mit ansigt.
Åh, jeg ved, jeg har ikke vundet endnu. Og jeg ved, at jeg højst sandsynligt ikke vil aldrig vinde. Men for mig er dette øjeblik mere end nok!