tirsdag den 1. september 2009

I nyhederne

Hvis du cost-bevidste (læs: billig) som jeg er, vil du sætte pris på den værdi, du sætter til din DIY projekter. Jeg kunne godt lide denne artikel, fordi den tilbyder nogle virkelige liv potentielle omkostningsbesparelser på arbejdspladser lige fra installation parket til erstatning countertops til wallpapering og hvordan du kan spare penge - selv om du kun gøre en del af jobbet, inden den væk til en professionel.

Det gjorde mig meget bedre om det arbejde jeg har gjort hidtil, og det arbejde, der stadig ligger forude i prepping badeværelset vægge for den nye tapet. (Og hvad der er sjovt er, at en af de måder deres citeret ekspert siger at fjerne gammelt tapet - præcis, hvad jeg allerede gør!)

Sætte de penge du gemmer tilbage i dit hjem isn'ta dårlig idé enten. Her er nogle idéer om, hvordan man bruger det uden at gå over bord. Og hvis du bor i Denver område, her er nogle gode steder at få diskonteret materialer til dit næste projekt.

Men hvor meget er for meget? Jeg fandt dette kort i BusinessWeek, som hjælper med at besvare spørgsmålet: Er din House A Money Pit? Jeg er med forfatteren selv. Jeg tror, nogle af de omkostninger fremskrivninger var utroligt lav.

Opnå nogen form for succes i en større DIY projekt kræver en ting: organisation. Denne artikel giver nogle nøgler til at blive organiseret før og under processen. (Denne artikel emmer af moderen, jeg sværger, det sker.)

Jeg gemt det bedste til sidst. Hats Off to Tonawanda, NY, hvor byens ledere for nylig vedtaget et hjem skat pause om visse ejendom forbedringer. Ifølge borgmesteren: "Den nuværende lov straffer folk, der holder op fra deres hjem." Det er den måde, ejendomsfinansiering forbedring skal ses.

Det er langt fra den opfattelse af vores vidunderlige guvernør i den store stat Illinois, der har tilbudt nogle tvetydige forslag til skat "andre ydelser til bygninger og boliger", som måske eller måske ikke indvirkning hjem forbedring.