søndag den 28. december 2008

Liberale og deres behov for at bekende Andre's synder

Mange evangelicals ofte føler nødvendigheden af at stå op i kirken og �vidner�. Dette indebærer ofte om deres egne fejl eller synder til menigheden. Jeg har aldrig forstået det. Jeg tror måske det er katartisk og det er godt at genkende din fejl, kan du prøve at ændre, søge tilgivelse og gøre det bedre, men søge tilgivelse fra Gud, og dem, du har fornærmet eller krænket, ikke skaber en mini sæbeopera og pinlig din familie og venner.

Men hvad der er langt værre og endnu mindre rimelig er Venstre tilsyneladende behov for at bekende de forestillet synder i deres land i verden som Jimah &*#%^ Carter, Al Gore, horder af Hollywood-berømtheder og andre wackos gerne Cindy Sheehan er plejer at gøre. De er ikke Ansvarsområder andet end at spille juble leder for fjender af vores nation og oftere end ikke, deres mangel på dømmekraft og dårlig argumentation evne har forvoldt dem til at identificere uret eller synder, som ikke eksisterer.

World Tribune :
jeg kan være gammeldags, men jeg tror, det er forkert at offentligt angreb og kritisere dit eget land oversøiske. Det er dobbelt forkert at gøre det i nærværelse af dem, der hader USA.

Al Gore, tidligere senator fra Tennessee, en tidligere Vice President for Amerikas Forenede Stater og 2000 Demokratiske kandidat til formand, tilsyneladende mener, at siden, som han sagde, han er ? �not en embedsmand i USA, ? han er fri til at angribe hans hjemland overalt.

Dette måned på Bali, Indonesien, FN afholdt en konference om den globale opvarmning med henblik på forlængelse af Kyoto-protokol, som vil formelt afsluttet i 2012. USA ? "bekymret over Kyoto's virkning på den økonomiske vækst ?" har nægtet at ratificere protokollerne. På den 25 juli 1997, det amerikanske senat afviste derefter Vice President Gore's rådgivning og stemte 95-0 til at afvise Kyoto-protokol.

sidste uge Al Gore syntes på Bali-konferencen og sagde, ? ?mig ikke en embedsmand fra USA, og jeg er ikke bundet af den diplomatiske behageligheder. Så jeg vil tale En ubekvem sandhed. Mit eget land, USA, er hovedsagelig ansvarlige for at hindre fremskridt her i Bali. Vi alle kender that.?