onsdag den 14. januar 2009

Seks Point Buck (Deer # 7 )

 Herren gav mig succes denne hjorte sæson. Jacob brugt disse ord til decieve hans far i Genesis 27:20 Isaac spurgte sønnen Jacob, "Hvordan har du fundet det så hurtigt, min søn?" "Det er Herren din Gud gav mig succes," svarede han. Jacob løj. Han var ikke tjener vildtlevende vildt. Han var tjener en ung ged taget fra faderens flok. Hans mor forberedt det og klædt ham op, så han følte sig gerne og lugtet ligesom sin bror. Jacob snydt hans stakkels gamle svage blinde far. Men hans erklæring "Gud gav mig succes" er meningsfyldt. Isaac ikke vægrer sig ved denne opgørelse, fordi Gud kan give en jæger succes. Gud gav mig succes denne sæson. Herren gav syv hjorte og de sidste hjorte var en seks point sorteper. Min fryser er fuld, og jeg spiser hjorte kød (ikke ged) næsten hver dag. Det er virkelig god. Der er noget specielt ved at spise kød du jaget og dræbt. Efter hvert dræbe og før hvert måltid sagde jeg en bøn af Thanksgiving. Det var en stor sæson. Jeg ikke få det monster var jeg jagt, men jeg fik en god sorteper. Jeg mærkede, og min sæson er ovre .